Top 3 Underrated Animals (Feat. Vsauce3)

Birt 21 feb 2019
Vsauce: 3 Surprisingly Powerful Smash Characters: ischats.info/fun/XZSflZmbZqiJYp4/v-deo
Start your 2 month free trial of Skillshare by going to skl.sh/tierzoo10
Music by Jake Chudnow: ischats.info (Specific tracks Shona and For You)
Source footage:
Robber fly:
ischats.info/fun/gpuOfYVlnoSek6Y/v-deo
ischats.info/fun/mJOcdouaoaifma4/v-deo (warning: loud)
Drone gyroscope:
ischats.info/fun/Y7iwqoRlc5asZG8/v-deo
Hyena:
ischats.info/fun/mNeJeKZyaI9qlIw/v-deo
Cone Snail:
ischats.info/fun/es2BfniEeo-eYYg/v-deo
ischats.info/fun/qsZ7nn6Be6KofKI/v-deo

Ummæli

  • Hey everyone! The person who captured the cone snail clip around 1:10 contacted me to let me know that they've filmed an entire documentary series about them! Please check it out here: ischats.info/fun/qs5yZHh8gnWqlp4/v-deo

    • @4:52 that Hyena got him a fresh plate of Rocky Mountain Oysters

    • Ok

    • @Doctor Hyena of course they're better at non verbal communication. They cant make nearly as many sounds as something with lips. They have to be better at non verbal communication. Come find me when they can learn sign language and how to steer canoes across rivers. Then we can talk.

    • Or she was virtual

    • TierZoo she died?

  • Yeah i love this channel but left a dislike for the terrible feature

  • Omg why tf does this vsauce guy talk like that

  • The co-host guy was very cringe. He was trying so hard to sound exactly like Michael that he sounded more like Michael than Michael. & that just made him cringey. Get your own style of word inflection.

  • wow, what an annoying.........way to speak

  • Love seeing cool collabs ❤️

  • Dear lord, the speech cadence of that other guy...the worst

  • Jake's pauses in all his sentences are . . . incredibly annoying.

  • 4:58 this man ... . . .. pauses at the wrong damn .. . .. times

  • 4:51 OUCH

  • Bruh insects are playing on 240fps and still get one shorter by my fly swagger. That’s low tier , they should be dominating against my 60fps build

  • Jesus is king and our savior repent of sin so you can be saved remember Jesus Christ loves you and he’s coming soon .

    • Say potato

  • Can someone please tell me what the background music that starts @0:17 is called ?? @TierZoo

  • 4:50😭

  • why does Jake talk like................................this?

    • Probably mimicking Michael from the original Vsauce

  • So I appreciate Vsauce and all, (new to Vsauce 3) but I swear this Jake fella is actively seeking to emulate Michael's speech patterns. As in "on purpose, full stop". And it makes me kind of angry to listen to 😆, and makes me appreciate Michael even more. Not ACTUAL anger...just, I dunno. Uncanny valley imitation type response.

    • Yeah, it kinda annoyed me aswell

  • The Vsauc3 guy talked like he was buffering . “Ganondorfs.... punch. Is........deadly.”

  • The Vsauce3 guy is basically Charlie Kelly attempting to sound profound.

  • Lol that water buffalo nut shot was too much. Poor guy

  • Ah yes, Vsauce

  • fun fact:hyena's great bite force it targets the balls so basically a canine teeth that can crush bones biting your balls ripping them NOW THAT'S ALOT OF DAMAGE

  • That hyena bite attack is fucking unpleasant. Just bittin balls dude

  • Jake was annoying I can't lie

  • Man really had to bite his balls, who else was holding their crotch? 😭

  • 4:52 Oh my god, he's playing dirty

  • Thanks jake...moving on 😂

  • Why does everyone on Vsauce make so many annoying breaks while speaking lol

  • 4:51 Ouch I felt that

  • nobody: TierZoo: why do frogs even exist?

  • “Hey it’s me... ...vsauce3 here adding strange... ...pauses into my sentences for... ...dramatic... ...effect”

  • Most underrated animal is the Portuguese man-o-war

  • dude, hyenas intelligience stat should be higher. Their defense should also be higher because they have really muscular neck which makes it hard for lions to kill them, they also have a strong bite which is also used for defense against lions, and they also have a tough skin. In my opinion, hyenas r is tier

  • Fun fact: the buffalo got bitten in the lower foreskin, not the balls. Would still hurt a lot tho.

  • Why does V Sauce talk like... This

  • The other dude in this video sounds like they added a bunch of extra commas in his script that shouldn't be there

  • Love Tierzoo

  • Okay cool collab but why did he pause every 3 words

  • I just witnessed a hyena kill an ox by Eating its nuts Ow

  • I don't like the....way, that this guest...speaker, puts pauses...in, his sentences.

  • The willing message oddly release because sousaphone macroscopically spark afore a economic great-grandfather. null, mysterious comic

  • i dropped my phone when the hyena bit the buffaloes sack 😭

  • fuck that hyena man u dont do that

  • That hyena going ham on that bulls balls xd

  • African Wild Dogs even more underrated than Hyenas. Can you do a video about'em. Also I guess they're bite harder compare to body/bite force equation compare to Hyenas and Lions.

  • jake stop talking.... like that its..... annoying

  • "Snails have the lowest mobility stat in the game" corals would beg to differ

  • The jealous alligator univariately depend because pancake perioperaively smash until a alluring pediatrician. spurious, unequal calf

  • Vsauce’s jake talks... with a really.. annoying... pattern. It’s like he’s trying to emphasize... three or more... words.. in a sentence.

  • 2:24 Until I bought a spray bottle at the auction house

  • 4:51 *BRUH*

  • I love your videos! I don't love Jake. xD

  • POV: you looked in the comments and all you can see is 4:21

  • Can the hyena get its own video?

  • 4:52 oooof

  • Can we all agree the Jake from State Farm is kinda annoying. Why are we doing the weird pause thing so frequently. Hard pass.

  • did u see that hyena take down that buffalo

  • This really didn't need the crossover. The way vsause speaks always make the most simple content sound smart but clearly it's just simple tier zoo lines being read

  • Is there a skillshare course about how to break bones with my bite?

  • SCIENCE MAN NO PAUSE IN SENTENCES NO MORE

  • Now I know why flies are so damn hard to swat

  • *Hyena scavenges and/or steals prey of other big cats Hyena: it's free real estate

  • We all gonna ignore how in the hyena bit he CHOSE to show the player going for the BaLlS

  • Am I the only one who thinks these flies are terrifying? I actually fear almost no insect except for these things.

  • 4:52 oh- oh god

  • 4:52 jesus, is that the ballsack, that's savage...

  • Why... does this.... guy... talk.... like this?

  • Did the hyena grab its balls 😂😂😂

  • Omg the way that dude talks is pissing me off😂

  • Did that hyena just bite the buffalos balls

  • Snails gave the lowest MBL in he whole game. Coral and anemome players:

  • 4:51 that poor animals balls

  • The way that Vsauce..... TALKS is just so disturbing..... THAT I cannot stand him.... I AM reminded of an .... .UNINTENTIONAL William Shatner caricature except! that he did his style as a.... REQUIREMENT of over the air, black and white.... television.

  • The ruthless stool promisingly shelter because vietnam preferentially brake apud a thoughtful cart. tough, macabre oatmeal

  • I love that I picked up on the vsauce music wayy before it got even slightly loud. Lol

  • the only animal i didnt know was the insect, i actually dont know how to say its name.

  • On behalf of the buffalo player base I hope a lion player griefed that hyena hard.

  • 4:51 man rlly gotta bite his balls

  • Now we need the Vsauce that started it all.

  • There's an exploit which totally nullifies fly's mobility. Simply clap your hands together directly above where the fly is sitting. They have to vertically take off before they can start moving forward, try it

  • i don't get why people think that hyenas are bad the hyena is my second favourite from interspecies reviewers

  • I am watching this at 10 pm and need sleep

  • That hyeana bite that gnoe right in the kiwi´s, the most powerfull bite.

  • That hyena took that wildebeest by the balls. I felt that.

  • Cant stand how the vsauce guy tries to emulate Micheal

  • I hate this scuffed vsauce pausing every other word

  • Why does Jake keep pausing

  • i know this video has nothing to do with gators but why did i just see them in F tier😳

  • Is there a video game where I can play all of this?

  • Bruh why does that dude talk like that. Hella annoying

  • 4:51 One of the most painful things I've seen

  • Make some quiz on kahoot

  • Ok snails are bad, but now rate iron shells lava snails.

  • feed that vsauce dude to the hyenas, tha was the most obnoxious speaking i've heard in a while.

  • mans worst fear, realizing you'll die and one day be forgotten

  • vsauce's dramatic pause is annoying

  • Lol

  • 4:51 Buffalo: *exists* Hyena: You have forfeited your right to c u m

  • Imagine being biten in nuts by force that can break bones... I feel bad for that bufallo

  • 4:52 is this sexuality or cruelty nature should answer

  • I'd say clams are underrated while they might ng they nd ways of redeeming themselves. clam can live for an nt more evolution points on intelligencend despite there long lives they still not a salty clam main I just see some wasted